Акційна пропозиція
Рарус-Харків
Логотип_САБ_колір.png
+38 (057) 766-26-86
Пн. – Пт.: з 9:00 до 18:00
Замовити дзвінок
61037, м. Харків,
пр. Московський 199 б, ТОЦ "Sun City Premium", оф. 777
Компанія
  • Про компанію
  • Історія
  • Система контролю якості
  • Статуси компанії
  • Вакансії
  • Реквізити
  • ВГО "Спілка автоматизаторів бізнесу"
  • Ліцензування
Каталог
  • 1С:Підприємство
    1С:Підприємство
    • Типові рішення
      • Бухгалтерський і податковий облік
      • Торговий і складський облік
      • Кадровий облік
      • Комплексна автоматизація
      • Виробництво
      • Облік за міжнародними стандартами
      • Ліцензії
    • Галузеві рішення
      • Будівництво
      • CRM
      • HoReCa
      • Автобізнес
      • Галузеві ліцензії
      • Для корпоративного ринка
      • ЖКГ
      • Ресторанний бізнес
      • Роздрібна торгівля
      • Сільське господарство
      • Транспорт, логістика
  • BAS
    BAS
    • BAS основні поставки
      • Бухгалтерський і податковий облік
      • Торговий і складський облік
      • Виробництво
      • Облік за міжнародними стандартами
      • Кадровий облік
      • Комплексна автоматизація
      • BAS клієнтські ліцензії
    • BAS галузеві рішення
      • Автобізнес
      • Будівництво
      • Медицина
      • Сільське господарство
      • BAS галузеві ліцензії
  • UA-Бюджет
    UA-Бюджет
  • Бітрікс
    Бітрікс
    • Бітрікс: Управління сайтом
Послуги
  • Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
    • Тарифні плани
    • Лінія консультацій
  • Впровадження та налаштування
    • Доопрацювання ПЗ
    • Індивідуальне навчання
  • Електронна звітність
    • FREDO Звіт
    • M.E.Doc IS
    • Електронний цифровий підпис
  • Сервіси
    • Інформаційна система ІТС
    • Оновлення програм
    • Портал ІТС
    • RDI Service
    • Лінія консультацій
    • FREDO ДокМен
    • Пактум.Контрагент
    • Консультації аудитора
    • Сервіс "Лекторій"
    • Коннект
    • ІТС Галузевий
    • FlyDoc
  • Оренда 1С:Підприємство
    • Перелік програмних продуктів, які можна орендувати
Інформація
  • Новини
  • Статті
  • Питання і відповіді
  • Відгуки
Навчання
  • ЮА-Бюджет
Акції
Контакти
    Рарус-Харків
    Компанія
    • Про компанію
    • Історія
    • Система контролю якості
    • Статуси компанії
    • Вакансії
    • Реквізити
    • ВГО "Спілка автоматизаторів бізнесу"
    • Ліцензування
    Каталог
    • 1С:Підприємство
      1С:Підприємство
      • Типові рішення
        • Бухгалтерський і податковий облік
        • Торговий і складський облік
        • Кадровий облік
        • Комплексна автоматизація
        • Виробництво
        • Облік за міжнародними стандартами
        • Ліцензії
      • Галузеві рішення
        • Будівництво
        • CRM
        • HoReCa
        • Автобізнес
        • Галузеві ліцензії
        • Для корпоративного ринка
        • ЖКГ
        • Ресторанний бізнес
        • Роздрібна торгівля
        • Сільське господарство
        • Транспорт, логістика
    • BAS
      BAS
      • BAS основні поставки
        • Бухгалтерський і податковий облік
        • Торговий і складський облік
        • Виробництво
        • Облік за міжнародними стандартами
        • Кадровий облік
        • Комплексна автоматизація
        • BAS клієнтські ліцензії
      • BAS галузеві рішення
        • Автобізнес
        • Будівництво
        • Медицина
        • Сільське господарство
        • BAS галузеві ліцензії
    • UA-Бюджет
      UA-Бюджет
    • Бітрікс
      Бітрікс
      • Бітрікс: Управління сайтом
    Послуги
    • Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
      • Тарифні плани
      • Лінія консультацій
    • Впровадження та налаштування
      • Доопрацювання ПЗ
      • Індивідуальне навчання
    • Електронна звітність
      • FREDO Звіт
      • M.E.Doc IS
      • Електронний цифровий підпис
    • Сервіси
      • Інформаційна система ІТС
      • Оновлення програм
      • Портал ІТС
      • RDI Service
      • Лінія консультацій
      • FREDO ДокМен
      • Пактум.Контрагент
      • Консультації аудитора
      • Сервіс "Лекторій"
      • Коннект
      • ІТС Галузевий
      • FlyDoc
    • Оренда 1С:Підприємство
      • Перелік програмних продуктів, які можна орендувати
    Інформація
    • Новини
    • Статті
    • Питання і відповіді
    • Відгуки
    Навчання
    • ЮА-Бюджет
    Акції
    Контакти
      Рарус-Харків
      • Компанія
        • Назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Історія
        • Система контролю якості
        • Статуси компанії
        • Вакансії
        • Реквізити
        • ВГО "Спілка автоматизаторів бізнесу"
        • Ліцензування
      • Каталог
        • Назад
        • Каталог
        • 1С:Підприємство
          • Назад
          • 1С:Підприємство
          • Типові рішення
            • Назад
            • Типові рішення
            • Бухгалтерський і податковий облік
            • Торговий і складський облік
            • Кадровий облік
            • Комплексна автоматизація
            • Виробництво
            • Облік за міжнародними стандартами
            • Ліцензії
          • Галузеві рішення
            • Назад
            • Галузеві рішення
            • Будівництво
            • CRM
            • HoReCa
            • Автобізнес
            • Галузеві ліцензії
            • Для корпоративного ринка
            • ЖКГ
            • Ресторанний бізнес
            • Роздрібна торгівля
            • Сільське господарство
            • Транспорт, логістика
        • BAS
          • Назад
          • BAS
          • BAS основні поставки
            • Назад
            • BAS основні поставки
            • Бухгалтерський і податковий облік
            • Торговий і складський облік
            • Виробництво
            • Облік за міжнародними стандартами
            • Кадровий облік
            • Комплексна автоматизація
            • BAS клієнтські ліцензії
          • BAS галузеві рішення
            • Назад
            • BAS галузеві рішення
            • Автобізнес
            • Будівництво
            • Медицина
            • Сільське господарство
            • BAS галузеві ліцензії
        • UA-Бюджет
        • Бітрікс
          • Назад
          • Бітрікс
          • Бітрікс: Управління сайтом
      • Послуги
        • Назад
        • Послуги
        • Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
          • Назад
          • Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
          • Тарифні плани
          • Лінія консультацій
        • Впровадження та налаштування
          • Назад
          • Впровадження та налаштування
          • Доопрацювання ПЗ
          • Індивідуальне навчання
        • Електронна звітність
          • Назад
          • Електронна звітність
          • FREDO Звіт
          • M.E.Doc IS
          • Електронний цифровий підпис
        • Сервіси
          • Назад
          • Сервіси
          • Інформаційна система ІТС
          • Оновлення програм
          • Портал ІТС
          • RDI Service
          • Лінія консультацій
          • FREDO ДокМен
          • Пактум.Контрагент
          • Консультації аудитора
          • Сервіс "Лекторій"
          • Коннект
          • ІТС Галузевий
          • FlyDoc
        • Оренда 1С:Підприємство
          • Назад
          • Оренда 1С:Підприємство
          • Перелік програмних продуктів, які можна орендувати
      • Інформація
        • Назад
        • Інформація
        • Новини
        • Статті
        • Питання і відповіді
        • Відгуки
      • Навчання
        • Назад
        • Навчання
        • ЮА-Бюджет
      • Акції
      • Контакти
      • +38 (057) 766-26-86
      61037, м. Харків,
      пр. Московський 199 б, ТОЦ "Sun City Premium", оф. 777
      tellur@tellur.com.ua

      • Facebook
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Головна
      • Інформація
      • Статті
      • Що потрібно знати підприємцям про планові перевірки

      Що потрібно знати підприємцям про планові перевірки

      7 Января 2019 10:00
      // Законодавство

      Ця інформація подана на основі узагальнених питань підприємців про перевірки. Йтиметься про планові заходи державного нагляду (контролю).

      Питання проведення планових заходів державного нагляду врегульовано Законом України «Про основні засади державного нагляду у сфері господарської діяльності».


      Статтею 5 Закону «Планові заходи зі здійснення державного нагляду (контролю)» визначено, що планові заходи проводяться згідно з річними планами.


      Річні плани здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) на відповідний рік затверджують органи державного нагляду (контролю), оприлюднять на своїх офіційних сайтах і вносять відомості в інтегровану автоматизовану систему державного нагляду (контролю) до 1 грудня року, що передує плановому.
      Внесення одного і того ж суб'єкта господарювання в плани здійснення заходів державного контролю різних органів державного нагляду є підставою для проведення щодо такого суб'єкта господарювання комплексного планового заходу державного нагляду (контролю).


      Органи щорічно визначають перелік суб'єктів господарювання, які підлягають плановим заходам в плановому періоді, і не пізніше 15 жовтня року, що передує плановому, забезпечують внесення відомостей про таких суб'єктів господарювання в інтегровану автоматизовану систему для автоматичного виявлення ній суб'єктів господарювання, які підлягають комплексним плановим заходам.
      Проект плану формується самої інтегрованої автоматизованої системою державного контролю.
      План здійснення комплексних заходів на відповідний плановий період для всіх органів державного нагляду стверджує Державна регуляторна служба України, публікує на своєму офіційному сайті і вносить відомості до системи до 15 листопада року, що передує плановому.


      Статтею 5 Закону також передбачено, що органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи за умови письмового повідомлення суб'єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу.


      Повідомлення повинно містити:

      • дату початку та дату закінчення здійснення планового заходу;
      • найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід;
      • найменування органу державного нагляду (контролю).


      Повідомлення надсилається рекомендованим листом і / або за допомогою електронної поштового зв'язку або вручається особисто під розписку керівнику або уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, його відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі.
      Суб'єкт господарювання може дізнатися про проведення щодо нього планового заходу, ознайомившись з комплексним планом на сайті ДРС або на інспекційному порталі з річними планами органів державного нагляду (контролю), на їх офіційних сайтах або на інспекційний порталі, а також при отриманні письмового повідомлення органу державного нагляду (контролю) про проведення планового заходу.
      Для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який повинен містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.
      На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, імені, по батькові і засвідчується печаткою.
      У посвідченні (направленні) на проведення заходу зазначаються:
      • найменування органу державного нагляду (контролю), що здійснює захід;
      • найменування суб'єкта господарювання та / або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід;
      • місцезнаходження суб'єкта господарювання та / або його відокремленого підрозділу;
      • номер і дата наказу (рішення, розпорядження) ,, перелік посадових осіб, які беруть участь у здійсненні заходу, із зазначенням їх посади, прізвища, імені та по батькові;
      • дата початку та дата закінчення заходу;
      • тип заходу (плановий або позаплановий)
      • форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд, інспектування тощо);
      • підстави для здійснення заходу;
      • предмет здійснення заходу;
      • інформація про здійснення попереднього заходу (тип заходу і строк його здійснення).


      Перед початком здійснення заходу посадові особи органу державного нагляду (контролю) зобов'язані пред'явити керівнику суб'єкта господарювання - юридичної особи, його відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що визначає посадова особа органу державного нагляду (контролю), і надати суб'єкту господарювання копію посвідчення (направлення).

      Посадова особа без посвідчення (направлення) на здійснення заходу та службового посвідчення не має права здійснювати державний нагляд (контроль) суб'єкта господарювання.
      Суб'єкт господарювання має право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходу, якщо вони не пред'явили документів.

      Згідно ст. 41 Закону до інтегрованої автоматизованої паспортної системи державного нагляду (контролю), разом з іншими, вносяться відомості про дату та номер наказу (рішення, розпорядження), місце проведення заходу, терміни здійснення, тип, підстава та предмет здійснення заходу, найменування органу державного нагляду (контролю ), зазначених у посвідченні (направленні) на проведення заходу. Відповідно, після передачі інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю) у робочу експлуатацію, перевірити інформацію про видані для проведення заходу державного нагляду (контролю) документи можна буде у зазначеній системі.

      Орган нагляду визначає у віднесеній до його відання сфері критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності. З урахуванням значення прийнятного ризику всі суб'єкти господарювання, що підлягають нагляду (контролю), відносяться до одного з трьох ступенів ризику: високий, середній або незначний.
      Залежно від ступеня ризику органом державного нагляду (контролю) визначається періодичність проведення планових заходів.

      Також, орган державного нагляду (контролю) визначає перелік питань для здійснення планових заходів, який затверджується наказом такого органу.
      Уніфіковані форми актів з переліком питань затверджуються органом державного нагляду і публікуються на його офіційному сайті протягом п'яти робочих днів з дня затвердження в порядку, визначеному законодавством.
      Тільки в межах переліку питань орган державного нагляду (контролю) залежно від цілей заходу і ступеня ризику визначає питання, за якими буде здійснюватися державний нагляд (контроль), і зазначає їх у напрямку.

      Таким чином, посадові особи органів державного нагляду (контролю) можуть здійснювати захід державного нагляду (контролю) виключно в межах питань, які зазначені в направленні.
      Суб'єкт господарювання дізнається про результати заходу державного нагляду (контролю) з акту, який буде складено за результатами здійснення планового або позапланового заходу.

      Статтею 4 Закону встановлено, що при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) посадові особи органів контролю зобов'язані використовувати виключно уніфіковані форми актів.

      Акт повинен містити такі відомості:

      • дату складання акта;
      • тип заходу (плановий або позаплановий)
      • форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо);
      • предмет державного нагляду (контролю);
      • найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід;
      • найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід.


      Посадова особа органу державного нагляду (контролю) зазначає в акті стан виконання вимог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.
      В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного нагляду (контролю), які здійснювали захід, та суб'єктом господарювання або уповноваженою ним особою, якщо інше не передбачено законом.

      Якщо суб'єкт господарювання не погоджується з актом, він підписує акт із зауваженнями.
      Зауваження підприємства по здійсненню державного нагляду (контролю) є невід'ємною частиною акта органу державного нагляду (контролю).
      У разі відмови суб'єкта господарювання підписати акт, посадова особа органу державного нагляду (контролю) вносить до такого акта відповідний запис.
      Один примірник акта вручається керівнику або уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, його відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі в останній день заходу державного нагляду (контролю), а другий зберігається в органі державного нагляду (контролю).

       
      • Коментарі
      Загрузка комментариев...

      Назад к списку Наступна стаття
      Категории
      • Блог26
      • Бугалтерія5
      • Законодавство48
      • Податки17
      Это интересно
      • Фізособи на загальній системі оподаткування без прибутків не будуть платити ЄСВ
        Фізособи на загальній системі оподаткування без прибутків не будуть платити ЄСВ
        13 Мая 2020
      • Державна допомога для дітей ФОП
        Державна допомога для дітей ФОП
        4 Мая 2020
      • Нові вимоги для здійснення платежів
        Нові вимоги для здійснення платежів
        29 Апреля 2020
      • Допомога по безробіттю для звільнених
        Допомога по безробіттю для звільнених
        24 Апреля 2020
      • Карантин продовжать, обмеження зменшать
        Карантин продовжать, обмеження зменшать
        21 Апреля 2020
      • Допомога по безробіттю під час карантину
        Допомога по безробіттю під час карантину
        20 Апреля 2020
      • Законодавчі правила щодо самоізоляції
        Законодавчі правила щодо самоізоляції
        17 Апреля 2020
      • Регулювання цін на продукти під час карантину
        Регулювання цін на продукти під час карантину
        16 Апреля 2020
      • Підвищують допомогу по безробіттю для декількох категорій осіб
        Підвищують допомогу по безробіттю для декількох категорій осіб
        14 Апреля 2020
      • Адмінпослуги ЦНАП під час карантину
        Адмінпослуги ЦНАП під час карантину
        26 Марта 2020
      • Податкові послаблення та мораторій на перевірки
        Податкові послаблення та мораторій на перевірки
        23 Марта 2020
      • Допомога при тимчасовій непрацездатності під час простою
        Допомога при тимчасовій непрацездатності під час простою
        20 Марта 2020
      • Ліквідація пенсійного фонду: вірити чи ні?
        Ліквідація пенсійного фонду: вірити чи ні?
        27 Февраля 2020
      • Зміни в екологічній політиці
        Зміни в екологічній політиці
        20 Февраля 2020
      • Оновлений план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2020 рік
        Оновлений план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків на 2020 рік
        12 Февраля 2020
      • Новий закон про освіту 2020
        Новий закон про освіту 2020
        17 Января 2020
      • Неофіційні доходи: заява міністра економіки
        Неофіційні доходи: заява міністра економіки
        14 Января 2020
      • Продаж алкоголю і тютюну: нові вікові рамки
        Продаж алкоголю і тютюну: нові вікові рамки
        23 Декабря 2019
      • З 18 грудня правила ліцензування бізнесу будуть змінені
        З 18 грудня правила ліцензування бізнесу будуть змінені
        13 Декабря 2019
      • Держбюджет та інші виплати на 2020 рік
        Держбюджет та інші виплати на 2020 рік
        4 Декабря 2019
      Компанія
      Про компанію
      Історія
      Система контролю якості
      Статуси компанії
      Вакансії
      Реквізити
      ВГО "Спілка автоматизаторів бізнесу"
      Ліцензування
      Послуги
      Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
      Впровадження та налаштування
      Електронна звітність
      Сервіси
      Оренда 1С:Підприємство
      Питання та відповіді
      Блог
      Учбовий центр
      Будьте всегда в курсе
      Залишайтесь на зв'язку
      Наші контакти

      +38 (057) 766-26-86
      Пн. – Пт.: з 9:00 до 18:00
      61037, м. Харків,
      пр. Московський 199 б, ТОЦ "Sun City Premium", оф. 777
      tellur@tellur.com.ua

      © 2021 Всі права захищені.