Акційна пропозиція
Рарус-Харків
Логотип_САБ_колір.png
+38 (057) 766-26-86
Пн. – Пт.: з 9:00 до 18:00
Замовити дзвінок
61037, м. Харків,
пр. Московський 199 б, ТОЦ "Sun City Premium", оф. 777
Компанія
  • Про компанію
  • Історія
  • Система контролю якості
  • Статуси компанії
  • Вакансії
  • Реквізити
  • ВГО "Спілка автоматизаторів бізнесу"
  • Ліцензування
Каталог
  • 1С:Підприємство
    1С:Підприємство
    • Типові рішення
      • Бухгалтерський і податковий облік
      • Торговий і складський облік
      • Кадровий облік
      • Комплексна автоматизація
      • Виробництво
      • Облік за міжнародними стандартами
      • Ліцензії
    • Галузеві рішення
      • Будівництво
      • CRM
      • HoReCa
      • Автобізнес
      • Галузеві ліцензії
      • Для корпоративного ринка
      • ЖКГ
      • Ресторанний бізнес
      • Роздрібна торгівля
      • Сільське господарство
      • Транспорт, логістика
  • BAS
    BAS
    • BAS основні поставки
      • Бухгалтерський і податковий облік
      • Торговий і складський облік
      • Виробництво
      • Облік за міжнародними стандартами
      • Кадровий облік
      • Комплексна автоматизація
      • BAS клієнтські ліцензії
    • BAS галузеві рішення
      • Автобізнес
      • Будівництво
      • Медицина
      • Сільське господарство
      • BAS галузеві ліцензії
  • UA-Бюджет
    UA-Бюджет
  • Бітрікс
    Бітрікс
    • Бітрікс: Управління сайтом
Послуги
  • Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
    • Тарифні плани
    • Лінія консультацій
  • Впровадження та налаштування
    • Доопрацювання ПЗ
    • Індивідуальне навчання
  • Електронна звітність
    • FREDO Звіт
    • M.E.Doc IS
    • Електронний цифровий підпис
  • Сервіси
    • Інформаційна система ІТС
    • Оновлення програм
    • Портал ІТС
    • RDI Service
    • Лінія консультацій
    • FREDO ДокМен
    • Пактум.Контрагент
    • Консультації аудитора
    • Сервіс "Лекторій"
    • Коннект
    • ІТС Галузевий
    • FlyDoc
  • Оренда 1С:Підприємство
    • Перелік програмних продуктів, які можна орендувати
Інформація
  • Новини
  • Статті
  • Питання і відповіді
  • Відгуки
Навчання
  • ЮА-Бюджет
Акції
Контакти
    Рарус-Харків
    Компанія
    • Про компанію
    • Історія
    • Система контролю якості
    • Статуси компанії
    • Вакансії
    • Реквізити
    • ВГО "Спілка автоматизаторів бізнесу"
    • Ліцензування
    Каталог
    • 1С:Підприємство
      1С:Підприємство
      • Типові рішення
        • Бухгалтерський і податковий облік
        • Торговий і складський облік
        • Кадровий облік
        • Комплексна автоматизація
        • Виробництво
        • Облік за міжнародними стандартами
        • Ліцензії
      • Галузеві рішення
        • Будівництво
        • CRM
        • HoReCa
        • Автобізнес
        • Галузеві ліцензії
        • Для корпоративного ринка
        • ЖКГ
        • Ресторанний бізнес
        • Роздрібна торгівля
        • Сільське господарство
        • Транспорт, логістика
    • BAS
      BAS
      • BAS основні поставки
        • Бухгалтерський і податковий облік
        • Торговий і складський облік
        • Виробництво
        • Облік за міжнародними стандартами
        • Кадровий облік
        • Комплексна автоматизація
        • BAS клієнтські ліцензії
      • BAS галузеві рішення
        • Автобізнес
        • Будівництво
        • Медицина
        • Сільське господарство
        • BAS галузеві ліцензії
    • UA-Бюджет
      UA-Бюджет
    • Бітрікс
      Бітрікс
      • Бітрікс: Управління сайтом
    Послуги
    • Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
      • Тарифні плани
      • Лінія консультацій
    • Впровадження та налаштування
      • Доопрацювання ПЗ
      • Індивідуальне навчання
    • Електронна звітність
      • FREDO Звіт
      • M.E.Doc IS
      • Електронний цифровий підпис
    • Сервіси
      • Інформаційна система ІТС
      • Оновлення програм
      • Портал ІТС
      • RDI Service
      • Лінія консультацій
      • FREDO ДокМен
      • Пактум.Контрагент
      • Консультації аудитора
      • Сервіс "Лекторій"
      • Коннект
      • ІТС Галузевий
      • FlyDoc
    • Оренда 1С:Підприємство
      • Перелік програмних продуктів, які можна орендувати
    Інформація
    • Новини
    • Статті
    • Питання і відповіді
    • Відгуки
    Навчання
    • ЮА-Бюджет
    Акції
    Контакти
      Рарус-Харків
      • Компанія
        • Назад
        • Компанія
        • Про компанію
        • Історія
        • Система контролю якості
        • Статуси компанії
        • Вакансії
        • Реквізити
        • ВГО "Спілка автоматизаторів бізнесу"
        • Ліцензування
      • Каталог
        • Назад
        • Каталог
        • 1С:Підприємство
          • Назад
          • 1С:Підприємство
          • Типові рішення
            • Назад
            • Типові рішення
            • Бухгалтерський і податковий облік
            • Торговий і складський облік
            • Кадровий облік
            • Комплексна автоматизація
            • Виробництво
            • Облік за міжнародними стандартами
            • Ліцензії
          • Галузеві рішення
            • Назад
            • Галузеві рішення
            • Будівництво
            • CRM
            • HoReCa
            • Автобізнес
            • Галузеві ліцензії
            • Для корпоративного ринка
            • ЖКГ
            • Ресторанний бізнес
            • Роздрібна торгівля
            • Сільське господарство
            • Транспорт, логістика
        • BAS
          • Назад
          • BAS
          • BAS основні поставки
            • Назад
            • BAS основні поставки
            • Бухгалтерський і податковий облік
            • Торговий і складський облік
            • Виробництво
            • Облік за міжнародними стандартами
            • Кадровий облік
            • Комплексна автоматизація
            • BAS клієнтські ліцензії
          • BAS галузеві рішення
            • Назад
            • BAS галузеві рішення
            • Автобізнес
            • Будівництво
            • Медицина
            • Сільське господарство
            • BAS галузеві ліцензії
        • UA-Бюджет
        • Бітрікс
          • Назад
          • Бітрікс
          • Бітрікс: Управління сайтом
      • Послуги
        • Назад
        • Послуги
        • Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
          • Назад
          • Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
          • Тарифні плани
          • Лінія консультацій
        • Впровадження та налаштування
          • Назад
          • Впровадження та налаштування
          • Доопрацювання ПЗ
          • Індивідуальне навчання
        • Електронна звітність
          • Назад
          • Електронна звітність
          • FREDO Звіт
          • M.E.Doc IS
          • Електронний цифровий підпис
        • Сервіси
          • Назад
          • Сервіси
          • Інформаційна система ІТС
          • Оновлення програм
          • Портал ІТС
          • RDI Service
          • Лінія консультацій
          • FREDO ДокМен
          • Пактум.Контрагент
          • Консультації аудитора
          • Сервіс "Лекторій"
          • Коннект
          • ІТС Галузевий
          • FlyDoc
        • Оренда 1С:Підприємство
          • Назад
          • Оренда 1С:Підприємство
          • Перелік програмних продуктів, які можна орендувати
      • Інформація
        • Назад
        • Інформація
        • Новини
        • Статті
        • Питання і відповіді
        • Відгуки
      • Навчання
        • Назад
        • Навчання
        • ЮА-Бюджет
      • Акції
      • Контакти
      • +38 (057) 766-26-86
      61037, м. Харків,
      пр. Московський 199 б, ТОЦ "Sun City Premium", оф. 777
      tellur@tellur.com.ua

      • Facebook
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Головна
      • Інформація
      • Статті
      • Перехід з редакції 1.2 на редакцію 2.0 конфігурації «Бухгалтерія для України»

      Перехід з редакції 1.2 на редакцію 2.0 конфігурації «Бухгалтерія для України»

      25 Декабря 2018 14:00
      // Бугалтерія

      Перехід з «Бухгалтерія для України» ред. 1.2 на актуальну версію 2.0 вимагає деяких зусиль. У цій статті ми детально розповімо, як здійснити перехід максимально просто.

      Перехід з «Бухгалтерія для України» ред. 1.2 на актуальну версію 2.0 вимагає деяких зусиль. У цій статті ми детально розповімо, як здійснити перехід максимально просто.

      Перший крок - необхідно переконатися, що на пристрої встановлена версія програми не нижче 8.3.6 і версія конфігурації не нижче 1.2.37.1. Для цього необхідно відкрити детальну інформацію про програму.

      Якщо версія конфігурації «Бухгалтерія для України» нижче версії, зазначеної в колонці «Оновлення версії», то перед переходом потрібно провести оновлення редакції 1.2 до зазначеної версії. Наприклад, для переходу на версію 2.0.9.2 конфігурація «Бухгалтерія для України» редакції 1.2 повинна бути оновлена ​​до версії 1.2.44.2.

      Редакція 2.0 конфігурації «Бухгалтерія для України» призначена для використання з версією платформи "1C: Підприємство" 8.3 не нижче 8.3.8.2322.
      Далі, необхідно виконати установку дистрибутива поновлення в каталог шаблонів. Самі дистрибутиви розміщені в сервісі «Оновлення програм» на Порталі ІТС. Отримати їх можна, попередньо авторизувавшись на сайті.
      При скачуванні у вікні списку продуктів потрібно вибрати розділ типових конфігурацій для "1C: Підприємство". Після цього - конфігурацію програмного продукту «Бухгалтерія для України», редакція 2.0. Далі підбираємо актуальний реліз, (за прикладом 2.0.9.2) і завантажуємо дистрибутив оновлення.

      Ось приклад порядку дій:

      Скачаний файл містить архів, який ви можете розпакувати та розпакувати файли оновлення. Після цих дій шаблон поновлення встановлюється натисканням на файл setup.exe в отриманій папці.


      Перед встановленням оновлення конфігурації обов'язково створіть резервну копію інформаційної бази.

      Для безпосереднього поновлення необхідно запустити систему в режимі «Конфігуратор».


      Для установки режиму на багато користувачів необхідно вказати в системі додаткову роль «Адміністратор системи (для переходу на ред. 2.0)». Це повинен зробити безпосередньо той користувач, під чиїм ім'ям виконується оновлення. Установка передбачає наступні кроки:


      • зайти в меню «Адміністрування» - «Користувачі»


      • вибрати користувача, під яким буде виконуватися оновлення


      • на закладці «Інші» встановити прапор в реквізиті «Адміністратор системи (для переходу на ред. 2.0)»


      Далі необхідно відкрити конфігурацію в меню «Конфігурація» - «Відкрити конфігурацію». Якщо вона вже відкрита, цей пункт можна пропустити. Виклик режиму «Оновлення конфігурації» виконується з меню «Конфігурація» - «Підтримка» - «Оновити конфігурацію».


      У вікні вибору поновлення джерелом поновлення необхідно вказати пункт «Пошук доступних оновлень (рекомендовано)», після чого потрібно вибрати область пошуку файлу оновлення.


      Після завершення пошуку, буде показано вікно з знайденими файлами оновлень, які можна встановити на дану конфігурацію. Необхідно вибрати файл (оновлення) - «2.0.9.2 (оновлення)» і натиснути кнопку «Готово». Наступною відобразиться версія і найменування поточної конфігурації разом з версією, що встановлюється. Вибір необхідно підтвердити.


      Після закінчення оновлення конфігурації, програма запропонує оновити конфігурацію бази даних, необхідно натиснути «Так».

      На наступному етапі відкриється вікно реорганізації інформації, необхідно прийняти всі зміни.

      При наступному запуску конфігурації бази даних в режимі користувача надійде оновлення версії програми «Бухгалтерія для України» редакції 2.0 на версію 2.0.9.2.

      Після закінчення часу установки оновлення з'явиться вікно «Помічник переходу з редакції 1.2». У ньому необхідно детально перевірити відсутність повторень префіксів організації і натиснути «Далі».

      Запускається процес переходу редакції 1.2 на редакцію 2.0. При завершенні з'являється повідомлення, що підтверджує успіх. Для завершення оновлення натисніть «Готово».

    • Відмінності у відображенні облікової інформації в редакції 2.0


      Після переходу на редакцію 2.0 потрібно враховувати такі особливості:


      1. В 2.0 змінився механізм настройки прав користувачів.


      2. Після поновлення рекомендується призначити всім користувачам профілі доступу - заново встановити права на доступ до інформаційної бази. Як це зробити: 

      • відкрити оновлену інформаційну базу 2.0 під обліковим записом користувача з адміністративними правами;


      •  знайти список користувачів в розділі «Адміністрування» - «Налаштування користувачів і прав» - «Користувачі»;


      •  для кожного з користувачів задати налаштування його прав доступу (кнопка «Права доступу» в панелі навігації форми користувача), встановити прапорець обраного профілю і натиснути кнопку «Записати».


    • 3. У редакції 2.0 змінений спосіб нумерації документів. Для правильної нумерації змініть номер першого створюваного документа кожного виду так, щоб він продовжував нумерацію зі старої версії. При цьому номери документів, перенесених з редакції 1.2, в друкованих формах будуть відображатися правильно. Наприклад, останній номер документа «Реалізація товарів і послуг» був 00000000131. Після поновлення на редакцію 2.0, перший введений документ матиме номер 0000-000001. Щоб зберегти правильну нумерацію, змініть номер документа на 0000-000132. Надалі, всім введеним документам «Реалізація товарів і послуг» надаватиметься номер по наростанню, нумерація буде відновлена.

      4. Кадрові накази (прийом, переклад, звільнення) оформляються окремо по кожному співробітнику. У новій редакції введені раніше кадрові накази перетворюються в нові документи по кожному співробітнику.

      5. Оформлення відомостей на виплату заробітної плати здійснюється через банк і касу за допомогою окремих документів: «Відомість в банк» і «Відомість в касу». Раніше використовувані документи «Зарплата до виплати організацій» перейменовані в «Відомість на виплату зарплати».

      6. При переході на редакцію 2.0 документи «Платіжне доручення вхідне» перетворені в документи «Надходження на банківський рахунок», а документи «Платіжне доручення вихідне» перетворені в документи «Списання з банківського рахунку».

      7. Документи «Платіжний ордер на надходження грошових коштів» та «Платіжний ордер на списання грошових коштів» зберігаються для зворотної сумісності з попередніми версіями: їх можна переглянути, вони формують проводки, однак новий документ створити не можна.

      8. «Платіжне доручення», що формується в редакції 2.0, не є аналогом документа «Платіжне доручення вихідне», що використовувався в редакції 1.2 і не формує бухгалтерських проводок. Документ «Платіжне доручення» може бути роздрукований або переданий банку через систему «Клієнт-банк»

      • Коментарі
      Загрузка комментариев...

      Назад к списку Наступна стаття
      Категории
      • Блог26
      • Бугалтерія5
      • Законодавство48
      • Податки17
      Это интересно
      • З 2020 року фінзвітність - в новому електронному форматі
        З 2020 року фінзвітність - в новому електронному форматі
        2 Октября 2019
      • Річна звітність - ТОП помилок при закритті року та шляхи їх уникнення
        Річна звітність - ТОП помилок при закритті року та шляхи їх уникнення
        28 Февраля 2019
      • Настройка основных параметров кадрового учета и расчета заработной платы
        Настройка основных параметров кадрового учета и расчета заработной платы
        21 Декабря 2018
      • Индексация заработной платы в программе Бухгалтерия 2.0
        Индексация заработной платы в программе Бухгалтерия 2.0
        18 Декабря 2018
      Компанія
      Про компанію
      Історія
      Система контролю якості
      Статуси компанії
      Вакансії
      Реквізити
      ВГО "Спілка автоматизаторів бізнесу"
      Ліцензування
      Послуги
      Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
      Впровадження та налаштування
      Електронна звітність
      Сервіси
      Оренда 1С:Підприємство
      Питання та відповіді
      Блог
      Учбовий центр
      Будьте всегда в курсе
      Залишайтесь на зв'язку
      Наші контакти

      +38 (057) 766-26-86
      Пн. – Пт.: з 9:00 до 18:00
      61037, м. Харків,
      пр. Московський 199 б, ТОЦ "Sun City Premium", оф. 777
      tellur@tellur.com.ua

      © 2021 Всі права захищені.